Welcome, Guest. Please login or register.

Author Topic: *placeholder*  (Read 131 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Online sleazy rider

  • Contributor
  • Member
  • Location: White Lake, Michigan
  • Posts: 2872
    • Da Blog!
  • Motorcycles: 1990 Suzuki DR350S
*placeholder*
« on: October 09, 2019, 10:02:26 AM »
Potential one way cross country ride next week.   ;D   Coming your way, Andrew, going to just west of Boston.


https://advrider.com/f/threads/help-me-make-a-perfect-circle.1410885/


Waiting on the go light from the bike owner.
--Tom

Online Cookie

  • Super Moderator
  • Member
  • Location: Right behind you with an axe.
  • Posts: 13444
  • I am bored.
  • Motorcycles: '16 Moto Guzzi Audace, '10 Ural T
Re: *placeholder*
« Reply #1 on: October 09, 2019, 11:22:21 AM »
Wait, I'm just west of Boston.

Shit!

 :willy:
i eats paste

Online sleazy rider

  • Contributor
  • Member
  • Location: White Lake, Michigan
  • Posts: 2872
    • Da Blog!
  • Motorcycles: 1990 Suzuki DR350S
Re: *placeholder*
« Reply #2 on: October 09, 2019, 01:27:33 PM »
Shot down in flames.  Ain’t gonna occur.  :(
--Tom

Offline Max Wedge

  • Contributor
  • Member
  • Location: The thumb in Reg 4
  • Posts: 5678
  • Engineering Pathologist
  • Motorcycles: '10 R1200GS
Re: *placeholder*
« Reply #3 on: October 10, 2019, 01:39:17 PM »
Damn.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrists' office.
Where am I?

Online sleazy rider

  • Contributor
  • Member
  • Location: White Lake, Michigan
  • Posts: 2872
    • Da Blog!
  • Motorcycles: 1990 Suzuki DR350S
Re: *placeholder*
« Reply #4 on: October 10, 2019, 02:07:25 PM »
Yup.  In planning stages for Nov/Dec van road trip well to the south tho.  Some lodging already reserved.  It could end up longer.

I need this.

Hint!!

--Tom

Online Virginian

  • Contributor
  • Member
  • Location: Spotsylvania, VA
  • Posts: 2722
  • Motorcycles: '19 Husqvarna Svartpilen 401, '14 Vespa 946 Bellissma, '14 HD Wide Glide
Re: *placeholder*
« Reply #5 on: Today at 12:51:13 PM »
Well poop...
Show up on time, do your best and don't grumble about the outcome.